Använd utbildad personal i din kundservice

Några dagars medlyssning som ny på jobbet är givetvis bra, men långt ifrån tillräckligt för att kunna erbjuda kunderna bättre kundservice. Men det är oftast vad nyanställda erbjuds i form av upplärning. Tyvärr tar kunden som ringer inte någon hänsyn till att någon är ny på jobbet – han vill bara ha sitt problem löst. Snabbt, professionellt och utan extra kostnad. Får han inte det riskerar ditt företags varumärke att snabbt ta skada.

Workz erbjuder sina anställda ett långsiktigt utbildnings- och träningsprogram. Reda  första dagen är medarbetaren förberedd för att ge en god service. Efter ytterligare 12 månaders anställning har medarbetaren genomgått olika utbildnings och träningssteg innefattande såväl kundservice i praktiken som personlig utveckling - allt efter sina egna förutsättningar. Även uppdragsgivarna är engagerade i att ge utvärderingar och ge input till dessa utvecklingsplaner.

Vi har som ambition att förbättra kundservice i Sverige genom bättre personal. Ta del av hur vi jobbar med utbildning mer i detalj genom att läsa vår guide ”Så här får du bättre personal på din kundservice.

Ladda ner guiden

Topics: Personal, kundservice, utbildning