Nu lanserar vi guider om Framtidens Kundservice – ladda ner del 1

När vi grundade Workz ville vi samla vår trettioåriga erfarenhet av kundservice för att skapa morgondagens kundserviceavdelningar. Vi började med att erbjuda något som ingen annan gjort – certifierad kundservicepersonal. Nu tar vi ytterligare ett steg framåt genom att sikta in oss på temat Framtidens Kundservice. Och vi tänkte ta med oss dig på resan dit.

Vi kommer att göra det på flera sätt: med seminarier som du kommer att bli inbjuden till, här på bloggen och i form av kortfattade guider.

Vår första guide har vi redan färdig. I del 1 av i Framtidens Kundservice tittar vi snabbt på vad som kommer att förändras – och vad som fortfarande är detsamma.

Du laddar ner den genom att klicka här.

Har du några funderingar på det vi tar upp i guiden får du gärna skriva en rad till oss. Då blir vi glada.

Hälsningar,

Jonas Norén, VD.

Topics: framtidens kundservice