Seminarium om automatiserad kundservice och den digitala organisationen

Nu är det dags för ett nytt högklassigt seminarium om framtidens kundservice hos Workz.  

Som talare har vi denna gång äran att välkomna Johan Toll, Executive Director Transformations på ett av de globalt ledande företagen inom AI och automatisering inom kundservice - IPSoft. De är bland annat kända för att  ha utvecklat Amelia, den digitala AI.-kollegan som används av SEB, Telefónica och flera andra stora företag. 

Du kommer att få ta del av bland annat:

  • En introduktion till den digitala organisationen inom kundservice
  • Hur fungerar en digital organisation ut mot kund, och bakom kulisserna?
  • Vägen från traditionell till digital kundservice
  • Exempel, erfarenheter och goda råd

Tid: 15:e november 2019 kl. 8.00-9.00

Plats: Convendum, Vasagatan 16, 1 tr, Stockholm

Kaffe och smörgås serveras 7.30-8.00

Anmäl dig genom att klicka på knappen nedan, eller använd denna länk.

Anmälan till seminarium

Varmt välkommen!

Workz Sweden AB

Topics: kundupplevelse, framtidens personal, framtidens kundservice, customer experience, kundservivce, chatbottar, ai i kundservice