Vi tar oss an Framtidens Kundservice

Framtidens kundservice är på många sätt här. De stora amerikanska teknikföretagen säljer redan tjänster och verktyg för att kunna implementera dem. Som alltid med sådant som utvecklas på andra sidan Atlanten dröjer det några år innan de kommer till Sverige och när de väl gör det har de tagit sig an en mer försvenskad form. På Workz kommer vi att delta i den utformningen. Det är avgörande för att kunna hålla vårt löfte om att erbjuda den bäst bemannade kundservicen i Sverige.

Ett första steg är att hänga med i den internationella utvecklingen som sker. Och dela med oss av det vi lär oss. I år kommer vi därför att göra korta, men tydliga, nedslag i olika ämnen som rör framtidens kundservice. Under året kommer vi bland annat gå igenom hur vi och ni bör jobba med:

  1. Framtidens krav på kundupplevelser
  2. Resultatdrivande strategier inom kundservice
  3. Automatiserad och assisterad försäljning
  4. Revolutionerande kanaler och kontaktytor
  5. Customer Success Management

Men vissa saker förblir desamma.

Innan orden i vår förra rubrik gör att du vill gömma dig under en sten och säga att det var bättre förr, kan vi trösta dig med att allt inte kommer att se annorlunda ut i framtiden. Det finns fortfarande 5 saker som är viktiga i dag som kommer att vara lika viktiga i framtiden. I vår första guide om Framtidens Kundservice nöjer vi oss med att gå igenom dem.

Du laddar ner del 1 av Framtidens Kundservice genom att klicka här.

Topics: framtidens kundservice