Frukostseminarium i Göteborg!

Nu återkommer Workz med ett nytt seminarium där ni får lära er hur ni tar er kundservice till nya höjder och blir bäst i klassen! Det är ofta svårt att hållas sig uppdaterad på vad de senaste rönen är och veta vad det egentligen är som får er NKI att ta rejäla steg uppåt.

Det vill vi nu hjälpa till med genom att presentera allt du behöver veta om hur du anställer på bästa möjliga sätt, baserat på vetenskap. Dessutom får du en genomgång av hur du bör arbeta med personalen från anställning till en varaktig relation baserat på aktuell benchmarking.

Föredragshållare är Tom Kempe, organisationspsykolog från Aon Assessment, och Stig-Arne Andersson, utbildningsansvarig på Workz Sweden. Tillsammans kommer de att täcka in bland annat följande områden:

Exempel på innehåll är:

  • Trender, rätt och fel i rekrytering till kundservice
  • Situationsbedömning, bästa metoden idag
  • Att tänka på vid rekrytering och utveckling av unga personer
  • Framgångsfaktorer för att överträffa kundens förväntningar
  • Visualiserade utvecklingsplaner för medarbetarna
  • Hur du säkerställer en hög prestation över tid

Ta chansen att få en bra start på utvecklingen av er avdelning och dig själv – anmäl dig direkt!

Tid: Fredag 21 april 2023 kl. 8.00-9.30

Kaffe och smörgås serveras 7.30-8.00

Plats: Hotell Eggers, Drottningtorget 2-4, Göteborg

OBS, antal deltagare är begränsat!

Anmäl dig här

 

Topics: Tips, Workz, Kundservice, medarbetare, kundservicechef, personalutveckling, bättre, kundupplevelse, rekrytering, bättre kundupplevelse, Bemanning, framtidens personal, framtidens kundservice, customer experience