Frukostseminarium om kundservice: Lär av de bästa!

Nu genomför Workz ett nytt populärt frukostseminarium, denna gång på temat "lär av de bästa". Gästföreläsare är Fredrik af Klercker, nordiskt ansvarig på COPC, den ledande aktören i världen inom Kundservice, Customer Experience och Benchmarks (www.copc.com). Över hela världen genomför COPC varje år hundratals certifieringar och samlar in massor med data om kundservice. I många länder är det en regel mer än ett undantag att vara certifierad enligt deras standards. Här finns alltså mycket matnyttigt att hämta för dig som jobbar med kundservice och vill veta hur andra gör och varför.

Fredrik kommer under detta frukostseminarium att prata om:

  • Vad driver prestation inom kundservice? Vad är High Performance?
  • Vilka nyckeltal är viktigast och varför? Vilka bör vi inte använda?
  • Kundupplevelse och Serviceresa, vad är det och hur definierar vi det?

Tid: Torsdag 20 oktober 2022 kl. 8.00-9.00

Kaffe och smörgås serveras 7.30-8.00

Plats: Workz, iOffice, Kungsgatan 60, Stockholm

OBS, antal deltagare är begränsat!

 

Anmäl dig genom att klicka på knappen nedan, eller använd denna länk.

Topics: Workz, Kundservice, medarbetare, lönsamhet, kundupplevelse, bättre kundupplevelse, Bemanning, Personal, kundservice, utbildning, framtidens personal, framtidens kundservice, customer experience, upplevelse