Seminarium: Digitalisering av kundservice

Nu är det dags för ett nytt högklassigt seminarium om kundservice hos Workz.  

Vi har den stora äran att välkomna en av Sveriges absolut ledande personer inom digitalisering, AI och automatisering av kundservice - Jason Andersson från B3 Connect AB.

Områden som kommer att beröras är bland annat:

  • AI i kundservice, hype eller verklighet?
  • Bottar och automatisering, vad fungerar?
  • Hur etableras en ny kommunikationskanal?
  • Goda exempel och praktiska råd

Tid: 13:e mars 2019 kl. 08.00-09.00

Plats: Convendum, Vasagatan 16, 1 tr, Stockholm

Kaffe och smörgås serveras 7.30-8.00

Anmäl dig genom att klicka på knappen nedan, eller använd denna länk.

Anmälan till seminarium

Varmt välkommen!

Workz Sweden AB

Topics: Kundservice, kundupplevelse, framtidens kundservice, chatbottar, ai i kundservice