Företag som vill bedriva bra kundservice i framtiden behöver redan nu göra sig bekant de fyra stöttepelare som möjliggör bots, där mobilitet är en av dem.
Här kan du ta del av nyheter om kundservice, nya guider, kommande seminarium och annat spännande som händer på Workz.
Företag som vill bedriva bra kundservice i framtiden behöver redan nu göra sig bekant de fyra stöttepelare som möjliggör bots, där mobilitet är en av dem.
Wikipedia definierar gamifiering som ”koncept att använda designade speltekniker i i icke-spelmiljöer, för att göra dem mer roliga och engagerande”.
I dag drivs de flesta kundserviceavdelningar med målet att minimera kostnader. Kostnadsmedvetenheten genomsyrar hela avdelningen på ett negativt sätt, bland annat genom att ge de anställda minimilöner, kort utbildning och enkel styrning efter tydliga instruktioner. Det leder uteslutande till att personalen tröttnar på sina jobb. Många avdelningar vittnar om 100 procents personalomsättning under ett år och har en personalomsättning på 7-8 procent per månad. Till det kommer ofta höga sjukskrivningstal.
På Workz erbjuder vi olika former av bemanning. En av dem är insourcing, ibland även kallat entreprenad. I dagens blogginlägg tänker vi titta på varför insourcing är så framgångsrikt genom att jämföra den mot bemanning och outsourcing.
De flesta kundserviceavdelningar har öppet på vardagar, mellan klockan åtta på morgonen och fem på eftermiddagen. Men privatpersoner jobbar ofta själva denna tid och har då svårt att kontakta kundservice.
Workz Sweden AB
iOffice Business Center
Kungsgatan 60
111 22 Stockholm
Org. nr: 556938-3788
Telefon: 08 - 22 45 22
E-post: info@workz.se
Bemanning med certifierade medarbetare. Operativt stöd till kundservicechefer. Analyser och strategier för framtidens kundservice.
Copyright © 2020 Workz Sweden AB. Webmaster. All Rights Reserved.