"Workz medarbetare är vana vid att ständigt utvärdera sig själva"

I den här guiden får du ta del av den inspirerande resa som Dustin har gjort med sin kundservice. 

Guiden innehåller en intervju med deras Customer Service Manager, Andréa Almqvist Hamer, där hon berättar om Dustins kultur och deras kundservice-team, hur de bryter ner silos och hur de ser kundservicen som en komplex och viktig del av företaget.

Du får också ta del av hur Dustin hanterar höga belastningar, hur de arbetar över landsgränserna för att möta sina kunders behov, och hur de ständigt utvecklar sitt arbete för att förbättra kunders upplevelser. 

De delar även med sig av hur de tar bort arbetstid för att generera bättre resultat och hur de rekryterar för att säkerställa att de har rätt människor på rätt plats.

Ladda ned guiden här.

Topics: Workz, Kundservice, medarbetare, kundservicechef, personalutveckling, Guide, lönsamhet, intäkter, personal, kundupplevelse, bättre kundupplevelse, Bemanning, framtidens kundservice, customer experience, upplevelse