Intervju med vår nycertifierade kundservicemedarbetare Ronja

    Tre snabba frågor med vår nycertifierade kundservicemedarbetare Ronja Wettermark på Dustin.

    Beskriv hur det är att vara anställd på Workz.

    Jag har jobbat för bemanningsföretag tidigare, men skillnaden med Workz är att det är ett mycket större engagemang. Jag blev lite chockad och positivt överraskad över att det fanns sådant stort stöd från Workz! Har verkligen känt att Workz tagit ansvar för mig som medarbetare. 

     

    Berätta om hur du upplever företaget du arbetar på

    Jättebra, allt känns verkligen superkul. Det är en fin lokal och mina kollegor är supertrevliga, jag har kommit de flesta väldigt nära. 

    Även mina chefer är underbara, de är fantastiska ledare på alla sätt och vis. Man märker av att de är chefer men inte att de är ”högre” än andra. Jag kan verkligen lyfta högt som lågt med dem samt sitta och snacka som med vilken annan kollega som helst. 

     

     Vad är det bästa med att arbeta på Workz? 

    Engagemanget, bra dialog med Dustin från Workz sida om det skulle vara något. Att det faktiskt finns ett mål med de här sex månaderna, att genomföra Workz Academy samt  gå över till en anställning hos  Dustin. 

     






    Topics: Workz, Kundservice, Bättre Personal,, Bemanning, Personal, kundservice, utbildning