workz_logo_right_white

Frukostseminarium Kundservice i Göteborg

Rekrytering, onboarding och utveckling av medarbetare

Missa inte Workz seminarium med expertkunskap om kundservice och dess utveckling. Du får ta del av det senaste inom vetenskapen gällande rekrytering, onboarding och utveckling av medarbetare till kundservice.

Vi kommer att gå igenom det senaste inom vetenskapen gällande rekrytering, onboarding och utveckling av medarbetare till kundservice. Denna dag får du lyssna på Tom Kempe, organisationspsykolog från Aon Assessment, och Stig-Arne Andersson, utbildningsansvarig på Workz Sweden. Tillsammans kommer de att täcka in bland annat följande områden:

  • Trender, rätt och fel i rekrytering till kundservice
  • Metoder för att lyckas bäst
  • Den hållbara medarbetaren
  • Framgångsfaktorer för onboarding av nya medarbetare
  • Hur du säkerställer en hög prestation över tid

Tid: Fredag 21 april 2023 kl. 8.00-9.30

Kaffe och smörgås serveras mellan 7.30-8.00

Plats: Hotell Eggers, Drottningtorget 2-4, Göteborg

Anmäl dig genom att fylla i formuläret.

Vill du tipsa en kollega så vidarebefordra helt enkelt inbjudan, eller anmäl i detta formulär.

Varmt välkommen!