workz_logo_right_white

Här bokar du din plats på vårt frukostseminarium om framtidens kundservice.

Dagens tema: Lär av de bästa- benchmarking inom kundservice

Fredrik af Klercker från COPC, den ledande organisationen inom benchmarking av kundservice, kommer att gå igenom hur de bästa organisationerna arbetar, och varför, du får ta del av följande:

  • Vad driver prestation inom kundservice? Vad är rätt prestation?
  • Vilka nyckeltal är viktigast och varför? Vilka bör vi inte använda?
  • Kundupplevelse och Serviceresa, vad är det och hur definierar vi det?

Tid: 20 oktober 2022 kl. 8.00-9.00

Kaffe och smörgås serveras 7.30-8.00

Plats: Workz, iOffice, Kungsgatan 60, Stockholm

Anmäl dig genom att fylla i formuläret.

Du kan även tipsa en kollega,  vidarebefordra då mailet med inbjudan.

Varmt välkommen!