workz_logo_right_white

Frukostseminarium om utveckling av kundservice

Hur Arlanda Express byggde en framgångsrik avdelning 

Under seminariet kommer Mia Lindström, Kundservicechef, och Jeanette Kiarashi, Teamledare, att berätta om Arlanda Express resa som har lett till helt nya nivåer av kundnöjdhet. Du kommer att få ta del av:

  • Utgångsläget, en splittrad avdelning med långa hanteringstider
  • De strategiska vägvalen
  • Förändringsarbetet, hur det gick till i praktiken
  • Personalen, hur hitta rätt 
  • A och O i ledarskapet inom kundservice
  • Hur kan arbetsmiljön utvecklas för kundservice
  • Summering av framgången

Tid: Fredag den 16 juni 2023 kl. 8.00-9.00

Kaffe och smörgås serveras 7.30-8.00

Plats: Workz, iOffice, Kungsgatan 60, Stockholm

Anmäl dig genom att fylla i formuläret. Vill du anmäla fler personer så skicka vidare inbjudan, eller använd formuläret flera gånger.

Varmt välkommen!