Vi skriver guider om specifika områden inom kundservice. Oavsett vilka utmaningar du står inför, eller om du bara är intresserad av att lära dig lite mer, så kan du hitta tankar, tips och erfarenheter i dessa. Bläddra igenom dem nedan, det finns många.
I denna guide beskriver vi AI-trenderna inom kundservice just nu.
Läs några av våra bästa tips på hur du kan hantera er kundservice under tuffa tider.
Hållbara medarbetare ger en hållbar och, framför allt, framgångsrik verksamhet.
Det tilltalade mig att Workz tränar upp sina konsulter parallellt med att de genomför sitt konsultuppdrag.
De bästa kundserviceavdelningarna arbetar ständigt med utveckling.
Satsa fullt ut på att öka servicegraden och genom att starta tydliga säljaktiviteter.
Vi har tagit fram en checklista som säkerställer att rekryteringen till din kundservice blir framgångsrik.
”Vill du ha glada och lojala kunder? Det är faktiskt enkelt gjort: Lös ärendet vid första kundkontakt.”
När ni laddar ner våra guider får ni även frivilligt skriva in vilken er största utmaning inom kundservice är just nu.
I denna guide går vi igenom hybridarbetets baksidor när det kommer till kundservice så att du kan ta ett välinformerat beslut när det kommer till hur ni bäst ska organisera er framöver.
I denna guide får du ta del av de senaste erfarenheterna inom självbetjäning för kunder.
Guiden baseras på nyligen släppta internationella studier om kundservice..
Våra utbildningar kan kombineras och byggas på utefter era unika behov.
I denna guide kan du läsa om viktiga lärdomar inom kundservice under pandemin.
Tips och råd hur du kan bedriva en effektiv kundservice under coronatider.
Förra året var ett viktigt utvecklingsår för kundservice.
Aldrig förr har människan varit så viktig för god service som nu.
Så kombinerar du digital och traditionell kundservice för maximal effekt.
Sju sätt att bygga en framgångsrik kundserviceavdelning under 2019
Så fick Anticimex en nationell kundservice; från strategi till operativt genomförande.
Nio praktiska tips hur ni går vidare för att få framtidens medarbetare.
Hur kundservicepersonalen jobbar med AI, robotar och automatiseringar.
Vi går igenom sju sorters profiler för kundservicemedarbetare.
Beskrivning av olika sätt att driva och sourca en kundserviceavdelning.
Insikter i hur du utvecklar din kundservice inom många områden.
Hur du ökar personalens motivation och får en bättre kundservice på köpet.
I denna guide har vi identifierat de fem vanligaste misstagen inom kundservice.
Gör det enkelt för kunden och öka kundnöjdheten. Här listar vi viktiga parametrar som påverkar.
Vad du behöver veta om chatbots, och hur du kan använda dem i din kundservice redan idag.
Sju enkla steg till bättre ekonomi i din kundservice; högre intäkter, lägre kostnader.
Så bedriver du kundservice på Facebook, praktiska tips för dig och din personal.
Hur du får riktigt bra personal till din kundservice – praktiska tips och metoder.
Åtta tips på hur du skapar bättre försäljning i din kundservice.
Gör det enkelt för kunden, automatisera enkla ärenden och var tillgänglig.
Workz Sweden AB
iOffice Business Center
Kungsgatan 60
111 22 Stockholm
Org. nr: 556938-3788
Telefon: 08 - 22 45 22
E-post: info@workz.se
Bemanning med certifierade medarbetare. Operativt stöd till kundservicechefer. Analyser och strategier för framtidens kundservice.
Copyright © 2020 Workz Sweden AB. Webmaster. All Rights Reserved.