Dokumenterad kunskap

Guider om kundserviceämnen

Oavsett vilka utmaningar du står inför, eller om du bara är intresserad av att lära dig lite mer, så kan du hitta tankar, tips och erfarenheter i dessa guider.

Thomas Rogalin Thomas Rogalin

Kundservice & Employer Branding

Employer Branding är mer än en strategi - det är grunden för att bygga en attraktiv och hållbar arbetsplats. Ladda ner vår guide för att lära dig hur du kan stärka din kundserviceavdelning.

Läs mer
Thomas Rogalin Thomas Rogalin

Kundcase – Stadium

Ta del av hur Stadium har utvecklat sin kundservice till att bli bäst i klassen.

Läs mer
Thomas Rogalin Thomas Rogalin

Kundcase – Dustin

På IT-partnern Dustin har kundservicemedarbetarna mandat att ta egna beslut och belöna extra trevliga kunder.

Läs mer
Thomas Rogalin Thomas Rogalin

E-bok Den Hållbara Kundservicemedarbetaren

Hållbara medarbetare. Smaka på ordet. Visst låter det tidsenligt, kanske löjligt tidsenligt till och med. Men faktum är att det är vår tids viktigaste fråga.

Läs mer
Thomas Rogalin Thomas Rogalin

Kundcase – Försäkringsgirot

I detta praktikfall kan du läsa hur om hur Försäkringsgirot har utvecklat sin kundserviceavdelning i flera steg.

Läs mer