Så kombinerar du digital och traditionell kundservice för maximal effekt.
Sju sätt att bygga en framgångsrik kundserviceavdelning under 2019
Så fick Anticimex en nationell kundservice; från strategi till operativt genomförande.
Nio praktiska tips hur ni går vidare för att få framtidens medarbetare
Hur kundservicepersonalen jobbar med AI, robotar och automatiseringar.
Vi går igenom sju sorters profiler för kundservicemedarbetare
Beskrivning av olika sätt att driva och sourca en kundserviceavdelning.
Insikter i hur du utvecklar din kundservice inom många områden.
Hur du ökar personalens motivation och får en bättre kundservice på köpet.
I denna guide har vi identifierat de fem vanligaste misstagen inom kundservice.
Gör det enkelt för kunden och öka kundnöjdheten. Här listar vi viktiga parametrar som påverkar.
Vad du behöver veta om chatbots, och hur du kan använda dem i din kundservice redan idag.
Sju enkla steg till bättre ekonomi i din kundservice; högre intäkter, lägre kostnader.
Så bedriver du kundservice på Facebook, praktiska tips för dig och din personal.
Hur du får riktigt bra personal till din kundservice – praktiska tips och metoder.
Åtta tips på hur du skapar bättre försäljning i din kundservice.
Gör det enkelt för kunden, automatisera enkla ärenden och var tillgänglig.
Workz är Sveriges enda specialistföretag för bemanning av kundservice. Vi erbjuder även verksamhetsstöd för kundservicechefer och utvecklar kundservicestrategier för ledningen.