Kundservice i världsklass – frukostseminarium i Stockholm den 3 december
Välkommen till Workz frukostseminarium om hur du bygger kundservice i världsklass – på riktigt. Gäst är Sandra Alenius, tidigare globalt ansvarig för kundservice inom Volvo Cars och Klarna Bank.
Bygg framtidens kundservice
Sandra Alenius är en av få svenska ledare som gjort karriär både nationellt och internationellt inom stora CX- och kundorganisationer. Denna morgon delar hon sina insikter om hur starka kundorganisationer formas – och vad som krävs för att lyckas.
Inspiration och lärdomar
Du får ta del av erfarenheter och perspektiv på:
Framgångsfaktorer bakom kundservice i världsklass
Ledarskapets betydelse för kundupplevelsen
Hur du utvecklar servicekulturen med fokus på både människor och resultat
Tid, plats och anmälan
När: onsdag 3 december 2025
Tid: 8.00–9.00, frukost från 07.30
Var: Workz kontor på iOffice, Kungsgatan 60, Stockholm