Kundservice i världsklass – frukostseminarium i Stockholm den 3 december

 

Välkommen till Workz frukostseminarium om hur du bygger kundservice i världsklass – på riktigt. Gäst är Sandra Alenius, tidigare globalt ansvarig för kundservice inom Volvo Cars och Klarna Bank.

Bygg framtidens kundservice

Sandra Alenius är en av få svenska ledare som gjort karriär både nationellt och internationellt inom stora CX- och kundorganisationer. Denna morgon delar hon sina insikter om hur starka kundorganisationer formas – och vad som krävs för att lyckas.

Inspiration och lärdomar

Du får ta del av erfarenheter och perspektiv på:

  • Framgångsfaktorer bakom kundservice i världsklass

  • Ledarskapets betydelse för kundupplevelsen

  • Hur du utvecklar servicekulturen med fokus på både människor och resultat

Tid, plats och anmälan

När: onsdag 3 december 2025
Tid: 8.00–9.00, frukost från 07.30
Var: Workz kontor på iOffice, Kungsgatan 60, Stockholm

Till anmälan
 
Kundservice i världsklass – frukostseminarium i Stockholm den 3 december. Workz.
Nästa
Nästa

Hantera stress i kundservice – stort intresse för Workz webinar