Hantera stress i kundservice – stort intresse för Workz webinar

Hantera stress i kundservice – stort intresse för Workz webinar med Elin Hartelius.

Nästan 200 personer deltog i Workz webinar om stresshantering i kundservice.

Elin Hartelius, ledarskapskonsult och samarbetspartner i Workz Academy, gick igenom varför stress uppstår och vilka verktyg ledare kan använda för att både förebygga stress och hantera den när den uppstår.

Varför stressen ökar inom kundservice

Att arbeta med kundservice är ofta stressigt. I dagens lågkonjunktur driver besparingar och minskade ledarresurser på ännu mer. Resultaten blir ökad sjukfrånvaro och högre personalomsättning. Elin beskrev på ett tydligt sätt hur vi kan skapa en sundare arbetsmiljö – även i pressade lägen.

Deltagarnas reaktioner på webinaret

“Jättebra, man behöver ständigt bli påmind om hur man ska hantera sin stress!”

“Superkul att lyssna på, otroligt givande!”

“Elin var grym och duktig och webinaret perfekt för mig i denna stressiga värld!”

Se webinaret om stresshantering i kundservice

Vill du titta på webinaret i efterhand hittar du det här:

Workz webinar om stresshantering i kundservice

Nästa
Nästa

Stresshantering inom kundservice – nytt webinar från Workz