Bemanning

Personal som passar för yrket

Vi skulle aldrig göra något så farligt som att bemanna din kundservice utifrån vår magkänsla. Vi ser till att de konsulter som ska jobba hos er kan förmedla service pedagogiskt och att de är förberedda på att hantera de flesta situationer som kan uppstå i en kundservice.

Kompetensprofil för kundservice

Baserat på många års analyser av vad som gör en bra medarbetare inom kundservice har vi låtit resultaten ligga till grund för våra tydliga kompetensprofiler, dvs modeller för vilka egenskaper och beteenden som ska sticka ut respektive vara nedtonade hos personalen. Det leder till till en högre prestation och bättre social samverkan och samarbete. Dessutom – passar man för ett specifikt yrke så trivs man bättre, och stannar längre på jobbet!

Utbildning, träning och certifiering garanterar resultat
Alla våra anställda blir certifierade kundservicemedarbetare. Det är ett tryggt sätt för dig att veta att de har bäst förutsättningar att bemöta dina kunder med den respekt, kunnighet, erfarenhet och det mottagande de förtjänar. Vägen till diplomet är fylld av utbildning och träning i yrket kundservice, varvat med bedömningar av prestation. För att hålla kursen är vi på plats och medlyssnar, ger tips och över – allt helt transparant med er egen organisation.

Rekrytering av specialister
Team- och gruppchefer, coacher, bemanningsspecialister och kundservicechefer, specialistrollerna inom en kundserviceavdelning är många. Vid dessa behov genomför Workz vanligen en direktrekrytering via search. Vår erfarenhet guider er till en tydlig bild av vad ni behöver.

workz-bemanning