För att bygga relation och skapa utveckling tillsammans håller vi regelbundet seminarier om olika ämnen relaterat till kundservice. Nedan finner du några av dem och du kan ladda ner en pdf på presentationerna. Vill du veta mer om seminarierna är det bara att kontakta oss.
Strategiska val och benchmarking med
Fredrik af Klercker från COPC
Trender inom kundservice och kundinsikter för en utvecklad kundupplevelse.
Vilka erfarenheter och egenskaper är relevanta och vem uppnår bäst resultat.
Digital organisation och digitala medarbetare, Johan Toll, IP Soft.
Kundupplevelse och Artificiell Intelligens, Jason Andersson, B3 Connect.
Digitaliseringens intåg i kundservice, Fredrik Ljungdell, UCIT.
Attrahera rätt kandidater till kundservice, Henric Bruvik, Cut-e.
Värdering, mål, beteenden, Oskar Henrikson, Psykologifabriken.
Motivation och engagemang för bättre resultat, Maria Zettergren, Klarna
Workz Sweden AB
iOffice Business Center
Kungsgatan 60
111 22 Stockholm
Org. nr: 556938-3788
Telefon: 08 - 22 45 22
E-post: info@workz.se
Bemanning med certifierade medarbetare. Operativt stöd till kundservicechefer. Analyser och strategier för framtidens kundservice.
Copyright © 2020 Workz Sweden AB. Webmaster. All Rights Reserved.