Tjänster

Kundtjänst som den borde vara

På kundserviceavdelningen jobbar personalen som har mest kontakt med era kunder. De ska lösa många problem, svara på frågor och dessutom sälja och kundvårda. Man ska vara bra på många saker och kunna hantera såväl system som stress – hela tiden med en positiv framtoning. En tuff utmaning. Workz sätter dessa människor i fokus. Vi vet vilka som passar för jobbet och hur man får dem att gilla sitt jobb. Vi vet också hur man bygger arbetsprocesserna för att få alla att jobba åt samma håll och med gemensamma mål. Vilka verktyg som ska användas, hur man bemannar och utbildar på bästa sätt. Dessutom hur lönsamma kundservicestrategier utvecklas.

 

Detta kan vi hjälpa dig med! 

 

 

Så har vi hjälpt andra

"Min vd undrade om det var fel i hans månadsuppföljning. Han förstod inte hur servicenivån kunde öka så pass mycket samtidigt som min avdelning kostade mindre pengar." 

 

Läs mer om hur Workz hjälpte reseföretaget att hitta bättre personal. 

Läs kundcaset

"Bemanningen är anpassad efter när kunderna behöver svar och hjälp. Dessutom jobbar i snitt fem personer med att kontakta kunder proaktivt med olika typer av service-erbjudanden. Nu genereras 100 leads i veckan."

 

Läs hur Workz hjälpte ett av Europas ledande bilföretag modernisera sin kundservice.

Läs kundcaset

Säkerställ rätt bemanning idag!

Vi bemannar din kundservice med de som bäst kan hjälpa just dig och dina kunder att uppnå målsättningarna.

 

Kontakta oss