Vi har tidigare bloggat om att det kan bli en kostsam historia att rekrytera fel personal till sin kundservice.
Här kan du ta del av nyheter om kundservice, nya guider, kommande seminarium och annat spännande som händer på Workz.
Vi har tidigare bloggat om att det kan bli en kostsam historia att rekrytera fel personal till sin kundservice.
Vårt viktigaste råd till dig som vill bygga en framgångsrik och lönsam kundserviceorganisation är detta:
Mer än femtio personer deltog på Workz frukostseminarium om framtidens kundservice.
De mest lönsamma kunderna jobbar med kundupplevelser - i alla kanaler
De mest lönsamma kunderna använder både digitala och traditionella kanaler. Hur kommer det sig? Här visar vi på fakta om vad som fungerar.
75 personer från kundservice och cx-världarna kom till Workz frukostseminarium på onsdagen.
Workz Sweden AB
iOffice Business Center
Kungsgatan 60
111 22 Stockholm
Org. nr: 556938-3788
Telefon: 08 - 22 45 22
E-post: info@workz.se
Bemanning med certifierade medarbetare. Operativt stöd till kundservicechefer. Analyser och strategier för framtidens kundservice.
Copyright © 2020 Workz Sweden AB. Webmaster. All Rights Reserved.