När det kommer till artificiell intelligens (AI) inom kundservice tänker de flesta människor automatiskt på chatbotar. Under en längre period var chatbotar det senaste och mest moderna en kundservice kunde använda.
Här kan du ta del av nyheter om kundservice, nya guider, kommande seminarium och annat spännande som händer på Workz.
När det kommer till artificiell intelligens (AI) inom kundservice tänker de flesta människor automatiskt på chatbotar. Under en längre period var chatbotar det senaste och mest moderna en kundservice kunde använda.
Mer än femtio personer deltog på Workz frukostseminarium om framtidens kundservice.
De mest lönsamma kunderna jobbar med kundupplevelser - i alla kanaler
De mest lönsamma kunderna använder både digitala och traditionella kanaler. Hur kommer det sig? Här visar vi på fakta om vad som fungerar.
75 personer från kundservice och cx-världarna kom till Workz frukostseminarium på onsdagen.
Nu är det dags för ett nytt högklassigt seminarium om kundservice hos Workz.
Hej, för dig som bryr dig om kundservice så försöker vi ge ut guider om relevanta områden med jämna mellanrum. Från och med nu kommer även ett nyhetsbrev att mailas till dig en gång i månaden. Här reflekterar vi snabbt på nyheter och ger direkta tips. Håll tillgodo!
Det är idag självklart för de flesta företagen att planera in digitala kontaktkanaler för sina kunder. Alla vill ha det och kostnaderna går ju alltid ned när vi digitaliserar… eller? I Sverige är det dyrt med personal, och inom kundservice finns det därför alltid en viss övertro på ny teknik och dess förväntade resultat. Det synsättet kan dock belysas från ett par olika håll.
Workz Sweden AB
iOffice Business Center
Kungsgatan 60
111 22 Stockholm
Org. nr: 556938-3788
Telefon: 08 - 22 45 22
E-post: info@workz.se
Bemanning med certifierade medarbetare. Operativt stöd till kundservicechefer. Analyser och strategier för framtidens kundservice.
Copyright © 2020 Workz Sweden AB. Webmaster. All Rights Reserved.