Nyheter

Workz nyheter

Här kan du ta del av nyheter om kundservice, nya guider, kommande seminarium och annat spännande som händer på Workz.

26 april 2024

AI inom kundservice

AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta  områden inom kundservice. Därför arrangerar vi nu ett seminarium om vad AI egentligen är, vad som fungerar, och hur vi kan utveckla kundservice med ny funktionalitet. Här pratar vi inte om att robotar ska ersätta människorna på våra avdelningar, vi pratar framförallt om hur människorna ska prestera bättre genom nya former av tekniskt stöd.

Read More

26 april 2024

AI inom kundservice

Workz genomför ett unikt och tankeväckande seminarium om AI och dess fantastiska potential inom kundservice, rekrytering och coachning!. Våra experter kommer att berätta om den revolution som pågår i rasande snabb takt och exemplifiera med aktuell funktionalitet. Vad är möjligheterna? Ser vi överhuvudtaget några begränsningar? Vilka AI-lösningar bör jag redan idag överväga till kundservice.

Read More

26 april 2024

AI och kundservice – en översikt

På Workz har vi ambitionen att försöka hjälpa alla inom kundservice att bli bättre. Vi har därför tagit fram en enkel guide där vi beskriver grunderna och vad som har drivit på utvecklingen. Vi säljer ingen teknik och kan därför på ett objektivt sätt förklara vad AI betyder inom kundservice-världen, vad som fungerar idag och vad vi kan förvänta oss av i morgondagen.

Read More

17 juni 2021

Så ser framtiden ut inom självbetjäning

När det kommer till artificiell intelligens (AI) inom kundservice tänker de flesta människor automatiskt på chatbotar. Under en längre period var chatbotar det senaste och mest moderna en kundservice kunde använda.

Read More

18 november 2019

Robotar i kundservice, en verklighet redan nu

Mer än femtio personer deltog på Workz frukostseminarium om framtidens kundservice. 

Read More

22 oktober 2019

Seminarium om automatiserad kundservice och den digitala organisationen

Nu är det dags för ett nytt högklassigt seminarium om framtidens kundservice hos Workz.  

Read More

23 april 2019

Vad dina kunder baserar sina kanalval på

De mest lönsamma kunderna jobbar med kundupplevelser - i alla kanaler

Read More

9 april 2019

Så kombinerar du digital och traditionell kundservice

De mest lönsamma kunderna använder både digitala och traditionella kanaler. Hur kommer det sig? Här visar vi på fakta om  vad som fungerar.

Read More

14 mars 2019

Insiktsfullt seminarium om digitalisering

75 personer från kundservice och cx-världarna kom till Workz frukostseminarium på onsdagen. 

Read More

15 februari 2019

Seminarium: Digitalisering av kundservice

Nu är det dags för ett nytt högklassigt seminarium om kundservice hos Workz.  

Read More

5 november 2018

Nyhetsbrev okt 2018

VÄLKOMMEN!

Hej, för dig som bryr dig om kundservice så försöker vi ge ut guider om relevanta områden med jämna mellanrum. Från och med nu kommer även ett nyhetsbrev att mailas till dig en gång i månaden. Här reflekterar vi snabbt på nyheter och ger direkta tips. Håll tillgodo!  

Read More

8 februari 2018

Hitta balansen mellan människor och digitala kanaler

Det är idag självklart för de flesta företagen att planera in digitala kontaktkanaler för sina kunder. Alla vill ha det och kostnaderna går ju alltid ned när vi digitaliserar… eller? I Sverige är det dyrt med personal, och inom kundservice finns det därför alltid en viss övertro på ny teknik och dess förväntade resultat. Det synsättet kan dock belysas från ett par olika håll.

Read More