Sett till teknikens historia kan vi se att vi har utvecklats från röststyrda telefonsystem, via chatbotar fram till vad vi i dag kallar för digitala kollegor.
Här kan du ta del av nyheter om kundservice, nya guider, kommande seminarium och annat spännande som händer på Workz.
Sett till teknikens historia kan vi se att vi har utvecklats från röststyrda telefonsystem, via chatbotar fram till vad vi i dag kallar för digitala kollegor.
Mer än femtio personer deltog på Workz frukostseminarium om framtidens kundservice.
75 personer från kundservice och cx-världarna kom till Workz frukostseminarium på onsdagen.
Nu är det dags för ett nytt högklassigt seminarium om kundservice hos Workz.
Hej, för dig som bryr dig om kundservice så försöker vi ge ut guider om relevanta områden med jämna mellanrum. Från och med nu kommer även ett nyhetsbrev att mailas till dig en gång i månaden. Här reflekterar vi snabbt på nyheter och ger direkta tips. Håll tillgodo!
Det är idag självklart för de flesta företagen att planera in digitala kontaktkanaler för sina kunder. Alla vill ha det och kostnaderna går ju alltid ned när vi digitaliserar… eller? I Sverige är det dyrt med personal, och inom kundservice finns det därför alltid en viss övertro på ny teknik och dess förväntade resultat. Det synsättet kan dock belysas från ett par olika håll.
Workz Sweden AB
iOffice Business Center
Kungsgatan 60
111 22 Stockholm
Org. nr: 556938-3788
Telefon: 08 - 22 45 22
E-post: info@workz.se
Bemanning med certifierade medarbetare. Operativt stöd till kundservicechefer. Analyser och strategier för framtidens kundservice.
Copyright © 2020 Workz Sweden AB. Webmaster. All Rights Reserved.