I den här guiden får du ta del av den inspirerande resa som Dustin har gjort med sin kundservice.
Här kan du ta del av nyheter om kundservice, nya guider, kommande seminarium och annat spännande som händer på Workz.
I den här guiden får du ta del av den inspirerande resa som Dustin har gjort med sin kundservice.
Nu kommer ett nytt lärorikt seminarium om bättre kundservice fyllt av tips och lärdomar. Denna gång har vi nöjet att lyssna på hur Arlanda Express förändrade sin kundservice systematiskt och efter en tydlig målbild.
Nu återkommer Workz med ett nytt seminarium där ni får lära er hur ni tar er kundservice till nya höjder och blir bäst i klassen! Det är ofta svårt att hållas sig uppdaterad på vad de senaste rönen är och veta vad det egentligen är som får er NKI att ta rejäla steg uppåt.
Samtidigt som vi befinner oss i den fjärde industriella revolutionen, där både vad vi gör och sättet vi gör det på förändras, befinner sig världen - och arbetsmarknaden med den - ute på djupt vatten. Hoten kommer både under- och ovanifrån. De stavas krig, lågkonjunktur och robotar.
De som vill ha en kundservice i världsklass måste inse en sak: arbetet blir aldrig klart. Det ska det inte heller bli. De bästa kundserviceavdelningarna håller den kvalitet de gör för att de ständigt arbetar med utveckling av den. Här står personalen i fokus.
Datadriven kundservicestyrning och globala benchmarks. Det är ett par av de områden som Workz frukostseminarium bjöd på den 20 oktober. Gästföreläsare var Fredrik af Klercker, Head of Vendor management & Performance indicators på COPC inom EMEA. Vi fick alla svar på hur man ska mäta kvalitet, vad kvalitet i kundservice är och hur många av toppresterarna som jobbar med sin utveckling.
Nu genomför Workz ett nytt populärt frukostseminarium, denna gång på temat "lär av de bästa". Gästföreläsare är Fredrik af Klercker, nordiskt ansvarig på COPC, den ledande aktören i världen inom Kundservice, Customer Experience och Benchmarks (www.copc.com). Över hela världen genomför COPC varje år hundratals certifieringar och samlar in massor med data om kundservice. I många länder är det en regel mer än ett undantag att vara certifierad enligt deras standards. Här finns alltså mycket matnyttigt att hämta för dig som jobbar med kundservice och vill veta hur andra gör och varför.
Under två dagar deltar drygt 100 intresserade personer på denna efterlängtade fysiska konferens. Workz är med både som sponsor och som föredragshållare, på bilden syns vår Jonas Norén som pratade om trender inom kundservice och framtidens medarbetare.
Många kunder har frågat oss om en kortare träning av nya medarbetare på sina kundserviceavdelningar. Vi har därför tagit fram en sådan, och kör den första öppna kursen den 18 mars. Ta chansen att ge dina nya medarbetare en kickstart, här är all fakta:
Vi har tidigare bloggat om att det kan bli en kostsam historia att rekrytera fel personal till sin kundservice.
Vårt viktigaste råd till dig som vill bygga en framgångsrik och lönsam kundserviceorganisation är detta:
Workz Sweden AB
iOffice Business Center
Kungsgatan 60
111 22 Stockholm
Org. nr: 556938-3788
Telefon: 08 - 22 45 22
E-post: info@workz.se
Bemanning med certifierade medarbetare. Operativt stöd till kundservicechefer. Analyser och strategier för framtidens kundservice.
Copyright © 2020 Workz Sweden AB. Webmaster. All Rights Reserved.