I den här guiden får du ta del av den inspirerande resa som Dustin har gjort med sin kundservice.
Här kan du ta del av nyheter om kundservice, nya guider, kommande seminarium och annat spännande som händer på Workz.
I den här guiden får du ta del av den inspirerande resa som Dustin har gjort med sin kundservice.
Nu återkommer Workz med ett nytt seminarium där ni får lära er hur ni tar er kundservice till nya höjder och blir bäst i klassen! Det är ofta svårt att hållas sig uppdaterad på vad de senaste rönen är och veta vad det egentligen är som får er NKI att ta rejäla steg uppåt.
Samtidigt som vi befinner oss i den fjärde industriella revolutionen, där både vad vi gör och sättet vi gör det på förändras, befinner sig världen - och arbetsmarknaden med den - ute på djupt vatten. Hoten kommer både under- och ovanifrån. De stavas krig, lågkonjunktur och robotar.
Förra veckan ställde vi en fråga till er på Linkedin – vad kommer bli viktigast för er som företag under en lågkonjunktur? Ni var eniga och svarade kundnöjdheten – antingen bibehålla kundnöjdheten eller öka den.
Datadriven kundservicestyrning och globala benchmarks. Det är ett par av de områden som Workz frukostseminarium bjöd på den 20 oktober. Gästföreläsare var Fredrik af Klercker, Head of Vendor management & Performance indicators på COPC inom EMEA. Vi fick alla svar på hur man ska mäta kvalitet, vad kvalitet i kundservice är och hur många av toppresterarna som jobbar med sin utveckling.
Nu genomför Workz ett nytt populärt frukostseminarium, denna gång på temat "lär av de bästa". Gästföreläsare är Fredrik af Klercker, nordiskt ansvarig på COPC, den ledande aktören i världen inom Kundservice, Customer Experience och Benchmarks (www.copc.com). Över hela världen genomför COPC varje år hundratals certifieringar och samlar in massor med data om kundservice. I många länder är det en regel mer än ett undantag att vara certifierad enligt deras standards. Här finns alltså mycket matnyttigt att hämta för dig som jobbar med kundservice och vill veta hur andra gör och varför.
”Vill du ha glada och lojala kunder? Det är faktiskt enkelt gjort: Lös ärendet vid första kundkontakt.”
Så säger Gabriella Fleming, kundservicechef sedan 2007 på Stadium, i vår senaste guide. Där delar hon med sig av med- och motgångar under sina många år inom kundservice och lösningar på de problem hon stött på.
75 personer från kundservice och cx-världarna kom till Workz frukostseminarium på onsdagen.
Nu är det dags för ett nytt högklassigt seminarium om kundservice hos Workz.
Många företag kör på i gamla hjulspår och har svårt att förändra sig. Men obekväma beslut måste ofta tas för att en tydlig positiv utveckling ska kunna ske.
Workz Sweden AB
iOffice Business Center
Kungsgatan 60
111 22 Stockholm
Org. nr: 556938-3788
Telefon: 08 - 22 45 22
E-post: info@workz.se
Bemanning med certifierade medarbetare. Operativt stöd till kundservicechefer. Analyser och strategier för framtidens kundservice.
Copyright © 2020 Workz Sweden AB. Webmaster. All Rights Reserved.